Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств

Анотація: Систематизовано та узагальнено організаційно-економічні аспекти побудови системи збуту промислових підприємств, дотримання яких є заставою конкурентоспроможності підприємства. Авторами акцентується увага на проблемах збуту, як найістотніших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід до формування стратегічного планування діяльності промислових підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.
Abstract: The organizationally-economic aspects of construction of the system of sale of industrial enterprises an observance of that is the mortgage of competitiveness of enterprise are systematized and generalized. Authors are accent attention on the problems of sale, as most substantial in the conditions of market relations, the offered marketing going near the process of analysis of the strategic planning of activity of industrial enterprises opens new searchabilities and realization of management backlogs.
Ключові слова: маркетингове стратегічне управління, канали розподілення та збуту, управління збутом, планування збуту, прогнозування збуту, організація збуту, система збуту, учасники маркетингового каналу, комерційні інтереси, збутова політика, політика дистрибуції, збутовий потенціал, потенціал ринку, прогноз збуту, інтелектуальний капітал, промислові підприємства, стратегія збуту, конкурентні переваги
Key words: marketing strategic management, channels of distribution and sale, managements by a sale, planning of sale, prognostication of sale, organization of sale, system of sale, participants of marketing channel, commercial interests, sale politics, politics of distribution, sale potential, market potential, prognosis of sale, intellectual capital, industrial enterprises, strategy of sale, competitive edges
УДК: 658.8: 339.138
UDC: 658.8: 339.138
To cite paper
In APA style
Pilipchuk, V., & Dannikov, O. (2013). . Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 15, 95-103. Available at: http://vz.kneu.ua/archive/2013/15.14
In MON style
Пилипчук В.П., Данніков О.В. Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств. Вчені записки. 2013. № 15. С. 95-103. URL: http://vz.kneu.ua/archive/2013/15.14 (дата звернення: 27.04.2025).
With transliteration
Pilipchuk, V., Dannikov, O. (2013) Marketynhovi stratehichni rishennia shchodo rozvytku dystrybutsii promyslovykh pidpryiemstv []. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 15. pp. 95-103. Available at: http://vz.kneu.ua/archive/2013/15.14 [in Ukrainian] (accessed 27 Apr 2025).
# 15 / 2013 # 15 / 2013
Download Paper
1
Views
0
Downloads
0
Cited by

  1. Балабанова Л. В., Германчук А. М. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика: Навчальний посібник. — К.: ВД «Професіонал», 2004. — 288 с.
  2. Білорус О. Г., Лук’яненко Д. Г. та ін. Глобальні трансформації і стратегії розвитку: Монографія. — К., 1998. — 416 с.
  3. Бурцев В. В. Совершенствование системы управления сбытом продукции // Маркетинг в России и за рубежом. — №6. — 2002.
  4. Войчак А. В. Особливості сучасної організації маркетингу на підприємстві // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец.вип. Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу. — К.: КНЕУ, 2005. — 604 с.
  5. Данніков О. В. Формування збутової системи підприємства та сучасні тенденції в управлінні продажем // Вчені записки. Науковий збірник. — К.: КНЕУ, 2007., № 6. — С. 112—127.
  6. Куденко Н. В. Маркетингова стратегія фірми: Монографія. — К.: КНЕУ, 2002. — 245 с.
  7. Маркетинг: Підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак та ін.; За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А. Ф. Павленка; Кер. авт. кол. д-р екон. наук, проф. І. Л. Решетнікова. — К.: КНЕУ, 2008. — 600 с.
  8. Пилипчук В. П. Промисловий маркетинг: Підручник / Пилипчук В. П., Оснач О. Ф., Коваленко Л. П. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 364 с.