Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

БРЕНД ЯК АКТИВ: ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ І УПРАВЛІННЯ

Анотація: У статті розглянуто роль і значення бренда як активу, розкрито основні принципи їхнього створення і управління. Визначено базові джерела формування активів бренда та умови їх капіталізації. Розкрито і проаналізовано фундаментальні етапи процесу управління активами бренда.
Abstract: The role and meaning of brand as asset and main principles of their building and managing have been considered in the article. The basic sources of brand assets and conditions of their capitalization are defined. The fundamental stages in brand assets managing are researched and analyzed.
Ключові слова: бренд, брендинг, активи бренда, управління активами бренда, капітал бренда, капіталізація
Key words: brand, branding, brand assets, brand assets managing, brand capital, capitalization
УДК: 339.138
UDC: 339.138
To cite paper
In APA style
Shevchenko, O. (2013). . Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 15, 109-114. Available at: http://vz.kneu.ua/archive/2013/15.16
In MON style
Шевченко О. БРЕНД ЯК АКТИВ: ПРИНЦИПИ СТВОРЕННЯ І УПРАВЛІННЯ. Вчені записки. 2013. № 15. С. 109-114. URL: http://vz.kneu.ua/archive/2013/15.16 (дата звернення: 27.04.2025).
With transliteration
Shevchenko, O. (2013) BREND YaK AKTYV: PRYNTsYPY STVORENNIa I UPRAVLINNIa []. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 15. pp. 109-114. Available at: http://vz.kneu.ua/archive/2013/15.16 [in Ukrainian] (accessed 27 Apr 2025).
# 15 / 2013 # 15 / 2013
Download Paper
1
Views
0
Downloads
0
Cited by

  1. Бесполезные и полезные вложения в бренд (по матеріалам пресс-релиза) // Маркетинг и рекламам. — № 4. — 2013. — С. 62—65.
  2. Аакер Д. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга / Аакер Д. — М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. — 380 с.
  3. Андерсон К., Керр К. Менеджмент, ориентированный на потребителя / Кристин Андерсон, Кэрол Керр. — Пер. с англ. А. Успенского. — М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003. — 288 с.
  4. Домнин В. Н. Брендинг: новіу технологи в России / 2-е изд. — СПб.: Питер, 2004. — 381 с.
  5. Келлер К. Л. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом / Келлер К.Л. [2-е изд.] ; пер. с англ. — М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. — 704 с.
  6. Элвуд А. Основы брендинга: 100приемов повышения ценности товарной марки / Айен Єлвуд. — Пер. с англ. Т. Новиковой. — М.: ФАИР-ПРЕСС, 2002. — 336 с.
  7. Шевченко О. Л. Бренд-менеджмент: навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2010. — 395 с.