
Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"
ISSN 2415-8518
Перспективи використання CRM-систем на підприємствах громадського харчування
Prospects for the use of CRM systems at catering enterprises
DOI:
10.33111/vz_kneu.28.22.03.06.040.046
Анотація: Останнє десятиліття характеризується бурхливим розвитком CRMтехнологій, зокрема у сфері громадського харчування. Цьому сприяли кілька факторів: посилення конкуренції, боротьба за довгострокових клієнтів і бажання знизити трансакційні витрати для залучення та утримання клієнтів. Харчова промисловість відчуває труднощі на тлі триваючої тенденції обмежувальних заходів для запобігання поширенню коронавірусної інфекції.
У статті досліджено значення та особливості використання CRM-систем на підприємствах громадського харчування. У статті висвітлено основні CRM-системи для підприємств громадського харчування, які представлені на ринку. Проведено аналіз функціональності CRM-систем для підприємств громадського харчування.
У результаті порівняння систем виявлено, що програма Iiko має найбільший набір функцій і є найбільш автоматизованою. Системи Tillypad, Fusion POS і Poster POS зосереджено на окремих модулях, таких як «Виробництво столових приладів і напівфабрикатів» і «Облік», проте розробники пропонують додаткові модулі, які можна придбати окремо. Показано, що система «R-Keeper» є однією з перших систем, головною перевагою якої є те, що її можна використовувати у закладах громадського харчування будь-якого типу, вона інтегрується з системою моніторингу, з можливістю планувати робочий час співробітників, а обладнання підключається безпосередньо до системи.
Надано бальну оцінку обраним CRM-системам для підприємств громадського харчування. На основі проаналізованих даних та отриманих результатів зроблено висновок, що платформа Iiko — найбільш ефективною системою для впровадження на підприємствах громадського харчування завдяки широкому набору функцій та інструментів, різноманітним можливостям інтеграції з іншим програмним забезпеченням, інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу. Ця система дозволяє менеджерам розумно розподіляти ресурси для бізнесу.
Abstract: The last decade has been characterized by the rapid development of CRM
technologies, including in the field of public catering. Several factors contributed to this:
increased competition, the struggle for long-term customers, and the desire to reduce
transaction costs to attract and retain customers. The food industry is experiencing
difficulties amid the ongoing trend of restrictive measures to prevent the spread of the coronavirus infection. The purpose of the study is to compare the CRM systems for
catering enterprises presented on the market in order to highlight the prospects for their
use.
The article examines the significance and features of the use of CRM systems at catering
enterprises. The article also highlights the main CRM systems for catering enterprises
that are on the market.
An analysis of the functionality of CRM systems for catering enterprises was carried out.
As a result of comparing the systems, it turned out that the Iiko program has the largest
set of functions and is the most automated. The Tillypad, Fusion POS, and Poster POS
systems focus on individual modules such as Cutlery and Semi-finished Products
Production and Accounting, but the developers offer additional modules that can be
purchased if you need to use them. The "R-Keeper" system is one of the first systems,
the main advantage of which is that it can be used in public catering establishments of
any type, it integrates with the monitoring system, it is possible to plan the working hours
of employees, the equipment is directly connected to the system.
A point assessment of the selected CRM systems for catering enterprises is given.
Based on the analyzed data and the obtained results, it can be concluded that the Iiko
platform is the most effective system for implementation in public catering enterprises
due to a wide set of functions and tools, various possibilities of integration with other
software, and an intuitive interface. This system allows managers to intelligently allocate
resources for business.
Ключові слова: громадське харчування, автоматизація, CRM-система, CRMтехнології, система управління відносинами з клієнтами, функціональні можливості
Key words: catering, automation, CRM system, CRM technologies, customer relationship management system, functionality
УДК: 658:004
UDC: 658:004
JEL: O33
To cite paper
In APA style
Proshchenko, A. (2022). Prospects for the use of CRM systems at catering enterprises. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 28 (3), 54-61. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.28.22.03.06.040.046
In MON style
Прощенко А. Перспективи використання CRM-систем на підприємствах громадського харчування. Вчені записки. 2022. № 28(3). С. 54-61. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.28.22.03.06.040.046 (дата звернення: 27.04.2025).
With transliteration
Proshchenko, A. (2022) Perspektyvy vykorystannia CRM-system na pidpryiemstvakh hromadskoho kharchuvannia [Prospects for the use of CRM systems at catering enterprises]. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 28(3). pp. 54-61. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.28.22.03.06.040.046 [in Ukrainian] (accessed 27 Apr 2025).
.jpg )
Download Paper
1
Views
0
Downloads
0
Cited by
- Grand View Research. Retrieved from: https://www.grandviewresearch.com/
- Martsinkovs’ka O. Orhanizatsiyni aspekty vprovadzhennya CRM-system u diyal’nist’ pidpryyemstva. Rehional’ni aspekty rozvytku produktyvnykh syl Ukrayiny (Regional aspects of the development of productive forces of Ukraine). 2018. № 23. S. 81–85. [in Ukrainian]
- Yurchuk N. P. CRM-systemy: osoblyvosti funktsionuvannya ta analiz ukrayins’koho rynku. Naukovyy visnyk Uzhhorods’koho natsional’noho universytetu (Scientific Bulletin of the Uzhhorod National University). 2019. № 23(2). S. 141–147. [in Ukrainian]
- Tillypad. Retrieved from: https://tillypad.com/
- R-Keeper. Retrieved from: https://r-keeper.fr/
- Fusion POS. [Retrieved from: https://www.fusionpos.co.uk/
- Iiko. Retrieved from: https://iikosoftware.com/
- Poster POS. Retrieved from: https://joinposter.com/