
Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"
ISSN 2415-8518
Аналіз інструментів digital-маркетингу для ефективної лідогенерації у секторі B2B
Analysis of digital marketing tools for effective lead generation in the B2B sector
DOI:
10.33111/vz_kneu.29.22.04.06.040.046
Анотація: Сектор B2B займає значну частку світового ринку і динамічно розвивається. Проте деталі B2B сектор та його основні інструменти комунікацій ще недостатньо вивчені. У цій статті розглянуто основні інструменти та методи цифрового маркетингу для B2B підприємств, які можна використовувати для ефективної генерації лідерів та максимального залучення потенційних клієнтів. Проаналізовано особливості B2B маркетингу та його відмінності від B2C маркетингу. Показано, що сектор B2B охоплює комерційну взаємодію юридичних осіб. Маркетинг B2B принципово відрізняється від маркетингу B2C складністю підходу, довжиною контактного ланцюжка та кількістю людей, які взаємодіють до прийняття рішення про покупку. Найважливішими цілями маркетингової стратегії B2B є залучення потенційних клієнтів і збільшення продажів. Висвітлено основні інструменти лідогенерації в B2B секторі, їх переваги та недоліки. Показано, що основним інструментом лідогенерації в B2B секторі є офіційний багатофункціональний сайт компанії, що є його візитною карткою та офіційним віртуальним представником. Це центральна ланка інтернет-маркетингу для підприємств сектору B2B. Доведено, що онлайн-реклама є ключовим інструментом підвищення привабливості сайту, а контент-маркетинг — інструментом збільшення відвідуваності сайту. Запропоновано алгоритм формування комунікаційної стратегії для ефективної лідогенерації у B2B секторі. Аргументовано, що процес розробки цієї стратегії дуже важливий, оскільки сьогодні ринок переповнений конкурентоспроможними пропозиціями, а споживачі стають більш вимогливими до покупок, особливо в секторі B2B, в якому інтерес до продукту / послуги — значущий фактор. Доведено, що стратегії залучення потенційних клієнтів у секторі B2B є унікальними для кожної компанії-клієнта, і багато критеріїв можуть впливати на просування та вибір цифрових каналів.
Abstract: The B2B sector occupies a significant share of the world market and is developing dynamically. However, the details of B2B communications and their main tools are not yet sufficiently studied. This article will consider the main tools and methods of digital marketing for B2B enterprises that can be used for effective lead generation and maximum attraction of potential customers. The article examines the peculiarities of B2B marketing and its differences from B2C marketing. The B2B sector covers the commercial interaction of legal entities. B2B marketing fundamentally differs from B2C marketing in the complexity of the approach, the length of the contact chain and the number of people who interact before making a purchase decision. The most important goals of a B2B marketing strategy are lead generation and increased sales.
The article highlights the main tools of lead generation in the B2B sector, their advantages and disadvantages. The main tool for lead generation in the B2B sector is the company’s official multifunctional website. The company’s website is a business card and an official virtual representative. It is the central link of Internet marketing for enterprises of the B2B sector. In turn, online advertising is a key tool for increasing the attractiveness of a website, and content marketing is a tool for increasing site traffic. The article proposes an algorithm for forming a communication strategy for effective lead generation in the B2B sector. The process of developing this strategy is very important, because today the market is flooded with competitive offers, and consumers are becoming more demanding about purchases, especially in the B2B sector, where interest in the product/service is an important factor. In addition, lead generation strategies in the B2B sector are unique for each client company, and many criteria can influence the promotion and choice of digital channels.
Ключові слова: B2B, digital-маркетинг, лід, лідогенерація інтернет-комунікації
Key words: B2B, digital marketing, lead, lead generation of Internet communication
УДК: 338.46
UDC: 338.46
JEL: M31
To cite paper
In APA style
Proshchenko, A. (2022). Analysis of digital marketing tools for effective lead generation in the B2B sector. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 29 (4), 83-90. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.29.22.04.06.040.046
In MON style
Прощенко А. Аналіз інструментів digital-маркетингу для ефективної лідогенерації у секторі B2B. Вчені записки. 2022. № 29(4). С. 83-90. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.29.22.04.06.040.046 (дата звернення: 27.04.2025).
With transliteration
Proshchenko, A. (2022) Analiz instrumentiv digital-marketynhu dlia efektyvnoi lidoheneratsii u sektori B2B [Analysis of digital marketing tools for effective lead generation in the B2B sector]. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 29(4). pp. 83-90. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.29.22.04.06.040.046 [in Ukrainian] (accessed 27 Apr 2025).
.jpg )
Download Paper
1
Views
0
Downloads
0
Cited by
- Boychuk I. V. В2В marketynh yak suchasnyy napryam rozvytku pidpryyemstv. Ekonomika ta suspil’stvo (Economy and society). № 18. P. 272—278.
- Punin YU. O. Stratehiya i taktyka internet-marketynhu kompaniy-dystrybutoriv na В2В rynku. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohiyi (Marketing and digital technologies). 2018. № 4. P. 44—56.
- Lazneva, I.O. Svitova praktyka zastosuvannya instrumentariyu internet-marketynhu na rynkakh В2В. Nauk. visnyk Uzhhorods’koho natsional’noho universytetu (Scientific bulletin of the Uzhhorod National University). 2020. № 32. P. 5—9.
- Staryts’kyy T.M. Vykorystannya suchasnoho instrumentariyu ta tekhnolohiy B2B marketynhu. Hlobal’ni ta natsional’ni problemy ekonomiky (Global and national problems of the economy). 2015. №7. P.493—496.