Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Вплив реклами та значення електронного маркетингу на ринку ветеринарних препаратів України

The influence of advertising and the significance of electronic marketing on the market of veterinary drugs of Ukraine

DOI:

10.33111/vz_kneu.32.23.03.19.136.142

Анотація: У статті розглянуто можливість використання сучасних підходів ведення агробізнесу у сфері реалізації ветеринарних препаратів за рахунок застосування інноваційних підходів у системі маркетингового управління під час організації, становлення, розвитку та розширення підприємства. Використання елементів діджитал-технології та електронної комерції для реалізації ветеринарних препаратів сприяють скороченню витрат коштів і часу на поширення інформації про продукцію та послуги, рекламу, зворотний зв’язок з клієнтами.
Проведений аналіз сучасних підходів до реклами продукції лідерів ринку показав, що соціальні мережі стали одним з найефективніших каналів контент-маркетингу. Маркетологи використовують їх для виявлення переваг користувачів мереж і вирішення завдань розміщення реклами та створення груп впливу.
Залучення клієнтів через соціальні мережі є значно економнішим порівняно з використанням традиційних засобів реклами, що пояснює все більшу популярність цього виду реклами серед маркетологів. Аналіз шляхів пошуку товарів серед споживачів у соціальних мережах підтвердив, що запуск таргетованої реклами є ефективним способом ознайомлення зацікавлених споживачів з інноваційною продукцією. Таргетована реклама дозволяє спрямовувати рекламні повідомлення на конкретні групи споживачів, які вже проявили інтерес до схожих послуг або мають потребу в аналогічних препаратах. Запуск таргетованої реклами сприяє підвищенню уваги споживачів до препаратів, засобів і послуг, а також створює стимул для спільного досвіду та обміну інформацією з іншими людьми.
Abstract: The article considers the possibility of using modern approaches to conducting business in the field of sales of veterinary drugs due to the use of innovative approaches in the marketing management system during the organization, formation, development and expansion of the enterprise. The use of elements of digital technology and e-commerce for the sale of veterinary drugs contribute to reducing costs and time spent on disseminating information about products and services, advertising, and customer feedback.
The analysis of modern approaches to advertising products of market leaders showed that social networks have become one of the most effective content marketing channels.
Marketers use them to identify the preferences of network users and to solve the tasks of placing advertisements and creating influence groups.
Attracting customers through social networks is much more economical compared to using traditional means of advertising, which explains the increasing popularity of this type of advertising among marketers. The analysis of ways of searching for products among consumers in social networks confirmed that the launch of targeted advertising is an effective way of familiarizing interested consumers with innovative products. Targeted advertising allows you to direct advertising messages to specific groups of consumers who have already shown interest in similar services or have a need for similar drugs. The launch of targeted advertising helps to increase the attention of consumers to drugs, means and services, and also creates an incentive for joint experience and exchange of information with other people.
Ключові слова: ветеринарні препарати, концепція маркетингу, маркетинг, соціальні мережі, реклама, електронний маркетинг, ефект, інноваційні технології, стратегічне управління, електронна комерція.
Key words: veterinary drugs, marketing concept, marketing, social networks, advertising, electronic marketing, effect, innovative technologies, strategic management, electronic commerce
УДК: 339.35:615.37
UDC: 339.35:615.37

JEL: B4 L69 M13 M31 O1 Q1 Q13

To cite paper
In APA style
Lysyansky, S. (2023). The influence of advertising and the significance of electronic marketing on the market of veterinary drugs of Ukraine. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 32 (3), 215-223. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.32.23.03.19.136.142
In MON style
Лисянський С.В. Вплив реклами та значення електронного маркетингу на ринку ветеринарних препаратів України. Вчені записки. 2023. № 32(3). С. 215-223. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.32.23.03.19.136.142 (дата звернення: 22.12.2024).
With transliteration
Lysyansky, S. (2023) Vplyv reklamy ta znachennia elektronnoho marketynhu na rynku veterynarnykh preparativ Ukrainy [The influence of advertising and the significance of electronic marketing on the market of veterinary drugs of Ukraine]. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 32(3). pp. 215-223. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.32.23.03.19.136.142 [in Ukrainian] (accessed 22 Dec 2024).
# 32(3) / 2023 # 32(3) / 2023
Download Paper
23
Views
7
Downloads
0
Cited by

  1. Balabanova L.V., Kholod V.V., Balabanova I.V. Marketynh pidpryyemstva
  2. navchalʹnyy posibnyk. Kyyiv : Tsentr uchbovoyi literatury, 2012. 612 s
  3. Bashynsʹka I.O. Kharakterystyka novitnikh marketynhovykh komunikatsiy z pozytsiyi
  4. ykorystannya yikh dlya promyslovykh pidpryyemstv. Problemy nauky. 2013. No 6 (150). S.
  5. 1 –37.
  6. Bratko O.S., Salamon I.R. Vykorystannya tsyfrovykh tekhnolohiy dlya prosuvannya
  7. roduktsiyi na mizhnarodnykh rynkakh. Efektyvna ekonomika. 2022. No
  8. URL:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=10289
  9. Prodius O.I., Donetskova V.A. Instrumenty digital-marketynhu u kompleksnomu
  10. osuvanni. Ekonomichnyy zhurnal Odesʹkoho politekhnichnoho universytetu. 2022. No
  11. 19). S. 56 –63.
  12. Khaminich S.YU., Sokol P.M., Babich A.D. Digital-marketynh yak zasib prosuvannya
  13. variv ta posluh.Derzhava ta rehiony. Seriya:Ekonomika ta pidpryyemnytstvo.2019r, No6
  14. 11) S.45-50.
  15. https://wezom.academy/ua/kak-izmenilsja-rejting-sotsialnyh-setej-v-ukraine-vo-vremja-
  16. jny/
  17. https://ru.interfax.com.ua/news/telecom/730766.html
  18. Ustik T.V. Didzhytal-tekhnolohiyi ta elektronna komertsiya veterynarnykh preparativ v
  19. stemi marketynhovoho biznes-seredovyshcha / Vcheni zapysky. Zbirnyk naukovykh pratsʹ
  20. 31 (2). 2023. S. 242-250.
  21. Ustik T.V., Lysyansʹkyy S.V. Suchasni kontseptsiyi rozvytku elektronnoho biznesu ta
  22. rketynhovyy instrumentariy na rynku veterynarnykh preparativ Ukrayiny / Vcheni
  23. pysky. Zbirnyk naukovykh pratsʹ No 29 (4). 2022. S. 123-131
  24. , Ryabukha, I. S. (2014). Marketynhova stratehiya v systemi udoskonalennya
  25. rketynhovoyi diyalʹnosti. In Teoretyko-metodolohichni zasady efektyvnoho rozvytku
  26. rar. vyr-va: materialy Mizhnar. nauk.-prakt. konf (Vol. 24, No. 25, pp. 81-83).
  27. Dolzhykova, I. S. (2018). Vyznachennya marketynhovoyi stratehiyi v analizi
  28. n’yunktury ahrarnoho rynku (Doctoral dissertation, Vinnytsya: VNNIE TNEU).
  29. Ryabukha, I. S. (2014). Obgruntuvannya tovarnoyi stratehiyi pidpryyemstva ta poshuk
  30. lyakhiv pidvyshchennya marketynhovykh pozytsiy pidpryyemstva. Biznes-navihator, (3),
  31. -18. 13. Vishnevskaya, O., Irtyshcheva, I., Kramarenko, I., & Popadynets, N. (2022). The
  32. fluence of Globalization Processes on Forecasting the Activities of Market Entities.
  33. Lomovsʹkykh, L., Ponomarʹova, M., Chip, L., Kryvosheya, YE., & Lisova, O. (2021).
  34. nagement and organizational and economic conditions of strengthening the marketing
  35. tivity of the enterprise and maintaining efficient agro business. Financial and credit activity
  36. oblems of theory and practice, 2(37), 263-270.
  37. Ponomarʹova M.S. Marketynh proektu / Upravlinnya proektamy: navch. posibnyk / za
  38. d. O.V Ulʹyanchenka ta P.F. Tsyhikala. — Xarkiv: KHNAU im. V.V. Dokuchayeva, 2010.
  39. 183-205. — 522 s.