Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"
ISSN 2415-8518
Інновації та практики в менеджменті сфери гостинності
Innovations and practices in hospitality management
DOI:
10.33111/vz_kneu.36.24.03.06.040.046
Анотація: Загострення конкуренції та трансформація споживчих смаків обумовлюють постійну потребу в інноваціях менеджменту сфери гостинності. Компанії постійно шукають нові способи поліпшення якості послуг, зменшення рівня витрат, формування сегменту постійних клієнтів.Оптимальне поєднання технологічних інновацій, алгоритму управління лояльністю клієнтів та платформ он-лайн-бронювання в сфері гостинності дозволять вибудувати стратегію конкурентних переваг та забезпечать сталий розвиток.
Матеріали представленого дослідження спрямовані на виявлення впливу технологічних інновацій на рівень обслуговування клієнтів та, як результат, можливість впливати на їхньою лояльністю.
Запропоновано концепт інтеграції основних елементів інновацій в менеджменті, побудований на аналізі сучасних трендів та ефективності використання платформ онлайн-бронювання в сфері гостинності.
В основу запропонованої гіпотези покладено кілька ключових аспектів. Фундаментальні фактори, які впливають на зміни в сфері обслуговування та обумовлені загостренням конкуренції та трансформацією споживчих смаків. Крім того, невід’ємною частиною успішного управління в сфері обслуговування є постійна імплементація інновацій в менеджмент, що дозволяє компаніям адаптуватися відповідно до трансформації зовнішнього середовища. Ефективне управління комунікаціями з клієнтами полягає в оптимальному поєднанні технологічних інновацій та алгоритмів менеджменту лояльності клієнтів. Запропонована гіпотеза чітко вказує на те, що дослідження спрямоване на практичне застосування результатів для покращення управління та забезпечення сталого розвитку у сфері гостинності.
Методика перевірки нашої гіпотези включає аналіз тенденцій ринку та поведінки споживачів сфери обслуговування, що дозволяє з’ясувати, які інновації вже застосовуються і які нові тенденції спостерігаються. Запропонований алгоритм менеджменту системи лояльності клієнтів дозволяє створити ефективну та пристосовану до потреб бізнесу систему управління лояльністю клієнтів, яка сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності суб’єктів господарювання сфери гостинності.
Характеристика та аналіз рівня ефективності застосування конкретних інструментів інновацій в сфері обслуговування дозволяє виявити ключові фактори переваг та недоліків їх застосування. Результати представленого дослідження можуть бути використані для подальшого розвитку бізнесу в сфері гостинності та формування стратегій сталого розвитку
Abstract: Intensification of competition and transformation of consumer tastes have determined the constant need for innovations in hospitality management. Companies are constantly looking for new ways to improve the quality of services, reduce costs, and create a segment of regular customers.
The optimal combination of technological innovations, customer loyalty management algorithm and online booking platforms in the field of hospitality allow you to build a strategy of competitive advantages and ensure sustainable development.
The materials of the presented research are aimed at identifying the impact of technological innovations on the level of customer service and, as a result, an opportunity to influence their loyalty.
The concept of integration of the main elements of innovation in management and marketing is proposed, based on the analysis of modern trends and the effectiveness of using online booking platforms in the field of hospitality.
The proposed hypothesis is based on several key aspects. The fundamental factors that affect changes in the hospitality sector are due to intensifying competition and the transformation of consumer tastes. In addition, an integral part of successful management in the s hospitality sector is the constant implementation of innovations in management, which allows companies to adapt in accordance with the transformation of the external environment. Effective management of communications with customers has consisted in the optimal combination of technological innovations and algorithms for managing customer loyalty. The proposed hypothesis clearly indicates that the research is aimed at the practical application of the results to improve management and ensure sustainable development in the hospitality sector.
Ключові слова: технологічні інновації, менеджмент, сталий розвиток, конкурентні переваги, сфера гостинності.
Key words: technological innovations, management, sustainable development, competitive advantages, hospitality sector.
УДК: 640.4; 658.5
UDC: 640.4; 658.5
JEL: L83 L86 O32
To cite paper
In APA style
Zhylenko, K., Samoilenko, A., & Stavytska, A. (2024). Innovations and practices in hospitality management. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 36 (3), 59-69. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.36.24.03.06.040.046
In MON style
Жиленко К.М., Самойленко А.О., Ставицька А.В. Інновації та практики в менеджменті сфери гостинності. Вчені записки. 2024. № 36(3). С. 59-69. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.36.24.03.06.040.046 (дата звернення: 21.11.2024).
With transliteration
Zhylenko, K., Samoilenko, A., Stavytska, A. (2024) Innovatsii ta praktyky v menedzhmenti sfery hostynnosti [Innovations and practices in hospitality management]. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 36(3). pp. 59-69. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.36.24.03.06.040.046 [in Ukrainian] (accessed 21 Nov 2024).
# 36(3) / 2024
Download Paper
35
Views
22
Downloads
0
Cited by
- Mykhailov, B., & Kuzmin, O. (2023). Innovatsiini tekhnolohii ta trendy v sferi hostynnosti sohodennia. Innovatsii, hostynnist, turyzm: nauka, osvita, praktyka. Zbirnyk tez dopovidei III Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, aspirantiv i studentiv z mizhnarodnoiu uchastiu, 155–160. https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41806
- Lysiuk, T. V., Tereshchuk, O. S., & Pasichnyk, M. P. (2022). Innovatsiini tekhnolohii u hotelno-restorannomu hospodarstvi. Ekonomika ta suspilstvo, (40), 32–40. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11
- Nestoryshen, I., & Prokopets, Ya. (2023). Ekonomika industrii hostynnosti v suchasnykh umovakh: mizhnarodni ta vitchyzniani trendy. Innovations and Technologies in the Service Sphere and Food Industry, (2 (8)), 20–26. https://doi.org/10.32782/2708-4949.2(8)
- Huynh Viet Khai, Huynh Le Thao Tran, Nguyen Van Ngan, & Tran Thi Thu Duyen. (2024). Choice modeling approach to evaluate the economic value of renewable energy development. Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal, 284–300. https://doi.org/10.51599/are.2024.10.01.12
- UNCTAD. (2015). Information economy report: Unlocking the potential of e-commerce for developing countries. United Nations Conference on Trade and Development. http://surl.li/smiua
- World Bank. (2023). Ukraine Rapid Damage and Needs Assessment: February 2022. Washington, DC. http://surl.li/smivfMizhnarodna statystyka. (2023). http://surl.li/smiwc
- Kabangire, J., & Korir, J. (2023). Innovation and Creativity in Hospitality Management. Journal of Hospitality and Tourism, 3(3), 20–42. http://surl.li/ubwji
- Giannoukou, I. (2024). Revolutionizing Hospitality: Strategic Integration of Innovation Management Embracing Technological Innovation for Enhanced Customer Experiences. Technium Business and Management (TBM), 7, 24–39. http://surl.li/ubwrs