Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Collection of Scientific Papers "Scientific Notes"

Формування ефективного механізму інноваційного менеджменту на підприємствах

Formation of an effective mechanism of innovation management at enterprises

DOI:

10.33111/vz_kneu.36.24.03.24.166.172

Анотація: статті розглядається важливість формування ефективного механізму
інноваційного менеджменту в умовах сучасної глобальної економіки та військового
стану. Акцентується увага на сутності інноваційного менеджменту, його основних
завданнях та елементах, таких як стратегія, організаційна структура, інноваційні
процеси, культура інновацій, управління знаннями та фінансування. Окремо висвіт-
люються проблеми та виклики, що виникають під час реалізації інноваційного мене-
джменту в умовах війни, зокрема, необхідність адаптації стратегій до змінюваного
середовища та обмежень ресурсів. Також розглядаються перспективи розвитку
інноваційних механізмів в контексті цифрових технологій і штучного інтелекту, що
можуть сприяти швидкій адаптації до нових умов. Стаття підкреслює, що ефектив-
ний інноваційний механізм є ключем до досягнення високих результатів і конкурен-
тоспроможності організацій навіть у складних умовах.
Abstract: The article examines the importance of the formation of an effective mechanism of innovative management in the conditions of the modern global economy and the state of war. Attention is focused on the essence of innovation management, its main tasks and elements, such as strategy, organizational structure, innovation processes, innovation culture, knowledge management and financing. The problems and challenges that arise during the implementation of innovative management in the conditions of war are highlighted separately, in particular, the need to adapt strategies to the changing environment and resource limitations. The prospects for the development of innovative mechanisms in the context of digital technologies and artificial intelligence, which can contribute to rapid adaptation to new conditions, are also considered. The article emphasizes that an effective innovation mechanism is the key to achieving high results and competitiveness of organizations even in difficult conditions.
Ключові слова: інноваційний менеджмент, ефективний механізм, військовий стан, стратегія, організаційна структура, інноваційні процеси, культура інновацій, управління знаннями, фінансування, конкурентоспроможність, цифрові технології, штучний інтелект, адаптація, проблеми і виклики, стійкий розвиток.
Key words: innovative management, effective mechanism, martial law, strategy, organizational structure, innovation processes, innovation culture, knowledge management, financing, competitiveness, digital technologies, artificial intelligence, adaptation, problems and challenges, sustainable development.
УДК: 658.5:330.341
UDC: 658.5:330.341
To cite paper
In APA style
Shovkun-Zablotska, L. (2024). Formation of an effective mechanism of innovation management at enterprises. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", 36 (3), 281-289. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.36.24.03.24.166.172
In MON style
Шовкун-Заблоцька Л. Формування ефективного механізму інноваційного менеджменту на підприємствах. Вчені записки. 2024. № 36(3). С. 281-289. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.36.24.03.24.166.172 (дата звернення: 28.01.2025).
With transliteration
Shovkun-Zablotska, L. (2024) Formuvannia efektyvnoho mekhanizmu innovatsiinoho menedzhmentu na pidpryiemstvakh [Formation of an effective mechanism of innovation management at enterprises]. Collection of Scientific Papers "Scientific Notes", no. 36(3). pp. 281-289. http://doi.org/10.33111/vz_kneu.36.24.03.24.166.172 [in Ukrainian] (accessed 28 Jan 2025).
# 36(3) / 2024 # 36(3) / 2024
Download Paper
116
Views
59
Downloads
0
Cited by

  1. Ansoff, I. (1999). Stratehichne upravlinnia. Kyiv: Naukova dumka.
  2. Bahirova, L. (2019). Rozvytok innovatsiinoho menedzhmentu: problemy ta perspektyvy. Ekonomika i upravlinnia naukoiu ta innovatsiiamy, 12(4), 45–57.
  3. Drucker, P. (1985). Innovation and Entrepreneurship: Practice and Principles. New York: Harper & Row.
  4. Kotler, F., & Keller, K. L. (2012). Marketynh menedzhment. Kyiv: Vydavnychyi dim «Kyievo-Mohylianska akademiia».
  5. Shumpeter, Y. (1934). Teoriia ekonomichnoho rozvytku. London: Harvard University Press.
  6. Vysotskyi, M., & Kolisnyk, Yu. (2020). Innovatsiina diialnist pidpryiemstv: suchasni pidkhody ta modeli. Naukovyi visnyk KhNAU, 3(2), 89–97.
  7. Porter, M. (2000). Konkurentna perevaha: Yak dosiahty vysokoho rezultatu i zabezpechyty yoho stiikist. Lviv: Biznes-Lviv.
  8. Pakhucha, E., Shovkun, L., Zakharov, I., & Novikov, A. (2021). Strategic management of resource potential of agricultural formations. European Journal of Sustainable Development, 10(4), 231–253.
  9. Hromyko, I. (2021). Suchasni tendentsii v upravlinni innovatsiiamy na pidpryiemstvakh Ukrainy. Zhurnal ekonomichnykh doslidzhen, 5(1), 12–25.
  10. Shovkun, L. V., & Hrebeniuk, Ya. (2022). Kontseptualizatsiia ryzykiv ta osoblyvosti yikh proiavu v innovatsiinii diialnosti pidpryiemstv. Vcheni zapysky (Scientific Notes), 2, 47–60.
  11. Shovkun-Zablotska, L., Pysarenko, V., Sierova, L., & Tegipko, S. (2024). Management and Marketing of the Wartime Agribusiness in Ukraine. Economics Ecology Socium, 8, 64–77. https://doi.org/10.61954/2616-7107/2024.8.1-6
  12. Lomovskykh, L., Ponomarova, M., Chip, L., Krivosheya, E., & Lisova, O. (2021). Management and organizational and economic conditions of strengthening the marketing activity of the enterprise and maintaining efficient agrobusiness. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 2(37), 263–270. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v2i37.230255
  13. Ponomarova, M., Yevsiukov, A., Shovkun, L., Zolotarova, S., & Kramarenko, I. (2022). Formation and Management of the Development of Agricultural Production and Processing of Agricultural Products and the Value of Food Technologies. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 4, 58–67.